21 Nisan 2018 Cumartesi

hepsi bir arada 2 :)

 anaokulu aile katılımında parmak kukla yaptık tam 20 tane :)
 pankekler yerli malı haftasında okula götürmüştüm :)


sehpalarımla birlikte yemek masamıda boyadım ve üzerini kapladım 

 bu çerez kutumuda paylaşmak istedim:) bizim meşhur kutumuz bu içine sürekli çerez kuruüzüm kuruyemiş dolduruyoruz 2 çoçuklu olunca çok işime yarıyor acil durumlarda çoçuklara aburcubur vermektense veriyorum ellerine kutuyu sessizce yiyorlar:)
kutum tupperware mama kutusu diye satılıyor ben eskiden nescafe süt tozu toz şeker koyardım ama annelik işte çerez kutusuna döndü benim kahve kutum :D
 bu minik legoları tavsiye ediyorum o kadar eğlenceliki kendi arabalrını yapıyrlar ömer asaf çok seviyor uçak gemi araba bir sürü araç yapıyoruz

 piti pati ve pus okuyanlar anladı beni :)
ömer asaf ın en sevdiği kitap bu hergece bir tur okuyoruz artık üçümüzde ezberledik :)





 yarabandı ailesi benimki biraz acele işi oldu bi grupta görerek yapmıştım çok sevdiler
hatta kızım kendi kitabını yazıyor :)
 tangram birde buzdolabı magneti olan var o daha güzel siz onu alın :)
 oyun hamuru ve sayı çubukları oyun hamuru tek başına sıkıcı olabiliyor böyle materyallerle destekleyince daha uzun süre oynuyorlar


bir piapolya etkinliği resimleri oyun hamuru ile tamamlıyoruz çok eğlenceli 

 helikopter lego serisi aynı sette uçak ve gemide var
 ödevelrimizden bir resim

 amigurumi kitap ayracları :)


 süngerden hayvanlar ev ödevimizdi örümcek ve balık yaptık
,
ömer asaf tv de görmüş sahne yapmak istiyordu evde her gördüğü kutuyu alıp anne önünü keselim sahne yapalım diyordu bende böyle bişey yaptım içine oyuncaklarını koyarak oynadılar konuşturdular güzeldi :)

 Ömer Asaf ın ingilizce dersi için hazırladığımız sayılar
 yine ödev yapıyordu :)
 sayıları öğrenmesine yardımcı olmak için bir fırın hazırladım sayıları kurabiye yaptım bana 4 btane kurabiye pişir yada 3 rakamını yicem gibi komutlar verdim o da yaptı
bu şekilde oyunla çok daha kolay kavrıyorlar
 kızımın yaptığı kitap ayraclarından benim payıma düşen :)




mıknatıs deneyi yaparken :)
çok seviyorlar mıknatısı :)
yapıştırma gücü diyor Ömer Asaf :)



arada böyle özet postlar atayım :)
görüşmek üzere iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...